Szczegółowe terminy i harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz w postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2024/2025 do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Siewierz:
Lp. |
Rodzaj czynności |
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym |
Termin w postępowaniu uzupełniającym |
1 |
2 |
3 |
4 |
1
|
Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
od 12 lutego 2024 r. do 11 marca 2024 r.
|
od 01 sierpnia 2024 r. do 12 sierpnia 2024 r.
|
2 |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły podstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym |
od 12 marca 2024 r. do 22 marca 2024 r. |
od 13 sierpnia 2024 r. do 22 sierpnia 2024 r. |
3 |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów nie zakwalifikowanych |
25 marca 2024 r. |
23 sierpnia 2024 r. |
4 |
Potwierdzenie w postaci pisemnego oświadczenia przez rodzica/opiekuna prawnego kandydata woli przyjęcia |
od 26 marca 2024 r. do 15 kwietnia 2024 r. |
od 26 sierpnia 2024 r. do 29 sierpnia 2024 r. |
5 |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych |
16 kwietnia 2024 r. |
30 sierpnia 2024 r. |